pondelok 20. januára 2014

Kecy, kecy, kecy...alebo niečo o mne na úvod :)

Taakže.. ako začať?  dopredu Vás chcem upozorniť že moje články nebudú asi bývať bez chyby, pretože moja práca s klávesnicou - nula bodov a časovo som veľmi vyťažená ...no ale budem sa snažiť.. :P

Ďalej.. mám 15, som z Trnavy a nie, nie som hrdá Slovenka a áno, aj ja patrím k tým ktorý chcú čo najrýchlejšie vypadnúť z tohto skorumpovaného štátu ... :D Študujem na 8-ročnom gymnáziu,  mám celkom dobré známky (ja bifla) ale osobne si myslím že učenie nie je v dnešnej dobe veľmi dôležité.
Blog som sa rozhodla založiť z dôvodu, že nakupovanie je pre mňa the best odbúravanie stresu a mám celkom peknú zbierku handier ( žiadny chanel, milóniky na účte už som minula :D ) len tak normálka .. moja milovaná Zarička , Mango, Bershka :) 
Kozmetiky mám fakt dosť na môj vek, ale ešte viac skúseností s ňou, vyskúšala som už viac make up -ov ako viem spočítať ( sesternice sa velice tešia keď im pošlem taký ledvaj rozbalený BB kémik :P ) a velmi sa teším ako to všetko pekne zrecenzujem :D oblúbené značky: Collistar, L´oreal Paris, Max Factor, KEENWELL... tak nech nepíšem vela somarín .. 
pac a pusu :*



                                                                                








   

                                                                                           

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Translate