streda 22. januára 2014

Moje oblúbené skinny raňajky :*

Skinny, sladké, zdravé a chutné... dajú sa tieto všetky slová napchať do jedného jedla?  Dajúú ... :))

Veľa fitnestyčiniek a cereálií sa tvári že všetky tieto parametre splňuje, ale už asi všetci vieme že pražené musli a čokoládové lupienky plné cukru a lacných tukov asi nebudú skinny a už vôbec nie zdravé :D Ja uprednostňujem doma robené zdravé jedlá. Ako inak sa presvedčíte že to čo sa nazýva zdravé také naozaj je ? ( to ani radšej nespomínam škodlivé éčka, iné ,,super,, konzervačné látky a treťotriednu kvalitu surovín :-S fujky :D )
Takto vyzerajú moje normálne víkendové raňajky :) (cez týžďeň normálne  neraňajkujem, to len teraz mám maródku :D )

Ovsená kaša s lesným ovocím, orechmi a medom :) :





 Môj typ: keďže ja som lenivý človek a nechce sa mi zakaždým keď mám chuť na ovsenú (alebo krupičnú) kašu špiniť 57714716661 riadov, jednoducho si dám do šálky koľko vločiek, toľko mlieka (alebo vody), pichnem to do mikrovlnky a každú chvíľu to premiešavam. Keď to získa správnu hustotu je to hotové :))

pridám orechy, škoricu alebo granko, med/cukor alebo hocičo čo dúm dal, pretože tam sa dá dať naozaj hocičo ( niekedy si tam dokonca rozpúšťam čokoládové kocky :D )
 a mám skvelé raňajky/desiatu/olovrant/večeru :D

  Táto varianta s lesným ovocím má cca 1200 kj,
čo je 290 kalórií keď si to niekto počíta :)
Nie je to síce málo ale treba myslieť na to že je tam veľa živín, antioxidantov, nenasýtených mastných kyselín atď. atď... Takže bez výčitiek :) Ja to síce nejako nedodržujem ale je dobré vedieť aspoň približne koľko za deň prijmem aby som to náhodou neprekročila tú hornú hranicu 8000kj (ale ja som si nadstavila max 5500 :D ) , to by fakt nevyzeralo dobre :D

pac a pusu :DD
S



2 komentáre :

Translate