streda 22. januára 2014

#tešing na Ellie !! :)))

Už sa nemôžem dočkať!! Ellie Goulding je jedna z mojich TOP speváčok... Minulý rok keď bola  v Bratislave mi bolo veľmi ľúto, že som nemohla ísť na jej koncert. Dozvedela som sa o tom až moc neskoro a už som nezohnala dobré lístky :P Ale tento rok si to konečne vynahradím :)) S kamarátkou máme naplánovaný Shopping-NO-school-Friday in Vienna :3 a potom.... potom koncert :D


                                                         

Fotky sem dám čo najskôr, máme jedny z najlepších miest tak dúfam že sa mi podarí urobiť taká tá fotoš  ( :D ) s Ellie v pozadí...


Tiež sme rozmýšľali že by sme išli stolkovať pred hotel (Ellie sa často fotí s fanúšikmi pred hotelom) ale zatiaľ sme nezistili kde bude ubytovaná ... (keby niekto tušil dajte tip ;-) )

Veľmi ma zaujíma či je Ellie naozaj tak nízka ako som počula (163 cm !!! ), pretože sa mi yždy zdala byť vysoká :P No šak uvidíme :D
















Toto logo je super :)) Dúfam že sa budú dať pred koncertom kúpiť aj Ellie beanies a tričká :))


Ellie bude zase spievať v takejto LUXURY (:D) konzerthause :)
Zdá sa mi to alebo už ani v iných nevystupuje? :P







 











Ellie beanie :)













                                                                                             Moja oblúbená pieseň od Ellie :))
                                                                                                           Pac a pusu :* :DD S




                                       

2 komentáre :

  1. uzij si to !:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Translate